全城告急 ,邊到仲有口罩賣 ?



要訂真係要快!快!快! 因為好多人搶 ,大部份都唔出口,唔寄來香港啦  !!!HELP~

本來就是想跟大家分享我在日本🇯🇵亞馬遜邊到買到BFE平口罩, 點知今日一check,已經貴咗及不寄香港,只供日本本國用。


全城口罩都瘋炒,朋友父母為左家人 $100/20個口罩都要照買。









經常網上購物的我,左找右走,覺得應該總有出路,於是到了美國馬遜 Amazon US ,搵咗好耐,大部分都寫着“  does not ship to Hong Kong" ,最後終於比我揾到仲有一款,較為合理價錢又可以寄來香港的 大人口罩  HKD108/ 50個。
依家買滿USD 49 (約HKD 390 ),仲可以有免運費。同朋友/家人一齊買 ,四盒已經可以免運費送到你屋企。完全唔使同人搶~
美國寄來香港 都係一星期左右就到手啦!



購買連結 :https://amzn.to/36pWkOe


小童我都有睇,可以出口價錢最合理係呢款



購買連結 :https://amzn.to/2Glupoe


 如果大家想買,真係要快 ,我睇左勁多款都係"  does not ship to Hong Kong" ,好難先找到一款寄來香港。

大家要好好保護自己及家人,記得載上口罩,特別係室內及人多地方 ,在此祝各位身體健康 !鼠年萬事勝意! 大吉大利~


如果覺得鐘意呢篇文章,記得讚好我的專頁C Ching ,我不時都會有簡易食譜分享 或其他抵買items  或到instagram 睇更多靚相及收取第一時間有趣資訊啦~
我都開左個雨晴BB的 Instagram account , 大家可以係果到睇到多啲靚相同影片, see you there ❤︎

                           

如有任何邀稿、產品試用或活動出席可聯絡:cchingmi@gmail.com 
see you in the next article  / video  ~ 
xoxoxo,
C Ching

歡迎去以下平台,Say Hi to me ^o^ 

#youtube #facebook #instagram  #blogspot #Ublog  #Cook1Cook  #Mamibuy #Beauty Exchange #weshare #香港01 #Esdlife 靚太club






Comments