【減肥餐-椰菜花炒飯 4款】★輕易-5KG- 外國大熱減肥法的 減脂餐!高纖+低卡+低醣+低碳飲食 |零技巧 增肌減脂 也合生酮飲食



繼上次減肥豆腐湯後,好多人都問我係咪單靠豆腐湯就瘦下來?當然不是啦~

我會陸續分享我的減肥低卡食譜給大家,希望都係設計出簡單,易煮易買的料理給大家 !

如果你係好鐘意食飯,今次分享的可能是你的福音噢 ~ 今次來個外國大熱減肥法 ! 炒椰菜花飯 !!(Cauliflower Rice)


你知道嗎?椰菜花 100克只有 23卡路里,但是 100克白米,就有 125卡路里,椰菜花的卡路里足足少 5.4倍!而且高纖,有助排便,也有豐富營養,把椰菜花做成飯,完全有米飯口感! 想減肥又想食飯的口感,椰菜花炒飯就啱晒你啦! 不費吹灰之力,就會揾返條腰架啦~ 


今日呢四款係: 




【香草芝士蝦仁椰菜花炒飯】



【咖喱蜆肉椰菜花炒飯 】




【Kimchi 蛋椰菜花炒飯 】



【XO醬椰菜花炒飯 】



大家一定一定要試試啦,如果做了的話記得Tag 我 或DM 我呀! 讓我知道你們製作了! 我會很開心的,這樣也會鼓勵我做更多減肥食譜俾大家❤️

外國大熱減肥法-椰菜花飯四款:👇🏻


想看更多減肥健康、簡單、懶人都整到的食譜👇🏻

Comments